زمان مطالعه: 2 دقیقه
تحقیقات بازار بین المللی

تحقیقات بازار بین المللی

تحقیقات بازار بین المللی

اولین گام در صادرات و ورود به بازارهای جهانی و ماندگاری در آن بازارها، جمع آوری اطلاعات دقیق و بموقع است. این کار از طریق تحقیقات بازاربین المللی انجام می شود. اگر کالا و یا محصولی دارید که قابلیت صادرات دارد و به دنبال بازارهای خارجی هستید که بتوانید محصولات خود را به آنجا صادر کنید، ما می توانیم از طریق تحقیقات بازار بین المللی و شاخص های تجاری مانند تقاضا، عرضه، قیمت، رقبا و … اطلاعات ذیل را برای شما فراهم نماییم:

مدیریت صادرات

مدیریت صادرات

تحقیقات بازار بین المللی

ارزیابی آمادگی صادرات

ارزیابی آمادگی صادرات

برنامه ریزی گام به گام صادرات

  1. کشورهای واردکننده کالا و محصولات
  2. میزان واردات به تفکیک کشورهای وارد کننده
  3. تجزیه و تحلیل رقبا
  4. اطلاعات شرکت های واردکننده
  5. تجزیه و تحلیل قوانین و مقررات تعرفه ای و غیرتعرفه ای صادرات به کشور واردکننده
  6. تجزیه و تحلیل و اندازه گیری پتانسیل صادرات کالاها و محصولات به کشورهای وارد کننده
  7. تعیین بهترین بازار برای صادرات کالا و محصولات
  8. بررسی شاخص های جمعیتی و اقتصادی بهترین بازار هدف
  9. بررسی فرهنگ تجاری (Business Etiquette) نقاط مشترک و افتراق فرهنگی با بازار هدف صادراتی
  10. بررسی روند واردات محصولات و کالاهای صادرتی در 5 سال گذشته در بهترین بازار هدف صادراتی
برای درخواست خدمات تحقیقات بازار بین المللی فرم ذیل را تکمیل نمائید.

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید ...

021-88061074