تحقیقات بازار بین المللی
اولین گام در صادرات و ورود به بازارهای جهانی و ماندگاری در آن بازارها، جمع آوری اطلاعات دقیق و بموقع است. این کار از طریق تحقیقات بازاربین المللی انجام می شود. اگر کالا و یا محصولی دارید که قابلیت صادرات دارد و به دنبال بازارهای خارجی هستید که بتوانید محصولات خود را به آنجا صادر کنید، ما می توانیم از طریق تحقیقات بازار بین المللی و شاخص های تجاری مانند تقاضا، عرضه، قیمت، رقبا و … اطلاعات ذیل را برای شما فراهم نماییم:
مدیریت صادرات
تحقیقات بازار بین المللی
ارزیابی آمادگی صادرات
برنامه ریزی گام به گام صادرات
- کشورهای واردکننده کالا و محصولات
- میزان واردات به تفکیک کشورهای وارد کننده
- تجزیه و تحلیل رقبا
- اطلاعات شرکت های واردکننده
- تجزیه و تحلیل قوانین و مقررات تعرفه ای و غیرتعرفه ای صادرات به کشور واردکننده
- تجزیه و تحلیل و اندازه گیری پتانسیل صادرات کالاها و محصولات به کشورهای وارد کننده
- تعیین بهترین بازار برای صادرات کالا و محصولات
- بررسی شاخص های جمعیتی و اقتصادی بهترین بازار هدف
- بررسی فرهنگ تجاری (Business Etiquette) نقاط مشترک و افتراق فرهنگی با بازار هدف صادراتی
- بررسی روند واردات محصولات و کالاهای صادرتی در 5 سال گذشته در بهترین بازار هدف صادراتی